Tak for nogle rigtig hyggelige dage med skak i gågaden under Festugen.
Fra torsdag til søndag var der skak i byen, og det var dejligt at se både børn, unge og voksne kigge forbi, spille skak og være en del af den gode stemning.
Vi arrangerer gågadeskak henover sommeren – så hold øje her på siden for nærmere info.
Tak til alle der deltog og kiggede forbi!



